Shopping problemer? |
|
 |
|
 |
Hvis man oplever problemer med handle i shoppen, er det oftes browseren som man bruger, specielt indstillingerne i denne... Vi anbefaler at man bruger Microsofts Internet Explorer
Shoppen bruger det som kaldes Cookies og for at kunne bruge dem, er man nødt til at køre med standard indstillinger...
For at anvende standard indstillinger, skal man gå under Funktioner, Internetindstillinger og tryk knappen Slet cookies dernæst vælges fanebladet Sikkerhed, her trykker man på knappen standard-niveau og trykker OK
Luk nu alle browservinduer, og prøv igen
Er der stadig problemer, så gå under Funktioner, Internetindstillinger og tryk fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger, her trykker man på knappen standard og trykker dernæst OK
Luk nu alle browservinduer, og prøv igen
Hvis du forsat har problemer, bør du tjekke at du ikke mangler at hente opdateringer fra microsoft's windows-update, eller at du brugere software-firewalls (zonealarm og lign.) som spærrer for cookie-funktioner... |
|
|
 |
|
|